WARSZTATY WIZUALIZACJI
Bezpłatne warsztaty wizualizacji to świetna okazja na pozyskanie podstawowych informacji potrzebnych do tworzenia profesjonalnych projektów 3D przy wykorzystaniu takich programów, jak SketchUp czy V-Ray.
ZAPISY: http://warsztatywizualizacji.pl/terminarz/29/22-23-luty-2017-wroclaw
Zapoznasz się z najważniejszymi funkcjami poszczególnych narzędzi oraz ich możliwościami projektowymi. Zostaną Tobie również zaprezentowane gotowe projekty, które mogą posłużyć jako źródło inspiracji.
Dzięki wielu, prostym poradom otrzymasz pakiet wskazówek, jak poruszać się po programach SketchUp oraz V-Ray i wykorzystać ich potencjał do tworzenia wysokiej jakości wizualizacji. W trakcie warsztatów uzyskasz cenną wiedzę, którą możesz wykorzystać w celu wsparcia swojej kreatywności. Tworząc własne materiały, możesz zainspirować pozostałych uczestników warsztatów.
Jeśli jesteś zainteresowany pracą w branży projektowej, udział w bezpłatnych warsztatach wizualizacji pomoże Tobie zapoznać się z najważniejszymi i najpopularniejszymi programami projektowymi na rynku. Znajomość programów SketchUp i V-Ray zaowocuje podniesieniem Twoich kompetencji i zwiększy Twoją konkurencyjność na rynku.
Program warsztatów
DZIEŃ 1 (SKETCHUP & V-RAY)
- Omówienie środowiska pracy programu SketchUp
- Konfiguracja programu
- Sposoby poruszania się w przestrzeni 3D
- Metody i rodzaje zaznaczania obiektów
- Tworzenie trójwymiarowych elementów za pomocą podstawowych narzędzi
- Pojęcie grupy i komponentu
- Edycja gotowych obiektów
- Tworzenie scen
- Ustawienia pola widoku
- Aktualizacja scen
5. Tekstury w programie SketchUp i V-Ray
- Nakładanie tekstur na płaszczyzny
6. Podstawy pracy programu V-Ray
- Zapoznanie się z głównymi funkcjami programu V-Ray
7. Metody oświetlenia modelu cz. 1
- Ustawienia światła naturalnego
DZIEŃ 2 (V-RAY)
8. Metody oświetlenia modelu cz. 2
- Omówienie świateł sztucznych dostępnych w programie V-Ray
- Ustawienia światła sztucznego
- Wykorzystanie sztucznego światła przy oświetlaniu modelu
9. Ustawienia materiałów
- Wykorzystanie gotowych materiałów programu V-Ray
- Tworzenie własnych materiałów
- Odbicia w materiałach
- Rozproszenie światła w materiałach przezroczystych
- Warstwa Emissive
- Zniekształcenia materiałów
10. Ustawienia silnika renderującego
- Omówienie gotowych ustawień programu V-Ray
- Odpowiedni dobór gotowych ustawień programu V-Ray do sceny
- Modyfikacja ustawień programu V-Ray
- Rendering testowy i finalny