Lódzkie Muzeum we Wrocławiu

2014-04-26  12:01

Citylighty promujące Muzeum Sztuki w Łodzi pojawiły się m.in. na przystankach autobusowych w centrum Wrocławia. „Sztuka to forma relaksu”, „Sztuka jest dla was”, „Sztuka to gra wyobraźni” – takimi sloganami przemawiają do nas postacie z plakatów. 

 

Do udziału w kampanii zaproszono prawdziwych miłośników sztuki – członków MS Clubu, działającego przy Muzeum Sztuki w Łodzi, pierwszego w Polsce programu zapewniającego szczególne warunki osobom zainteresowanym sztuką. Sześcioro członków klubu zostało twarzami kampanii promocyjnej, informującymi Polaków o tym, dlaczego sztuka jest ważna w ich życiu. Jak czytamy na stronie Muzeum Sztuki w Łodzi: 

Celem akcji jest poruszenie tematu, czym jest sztuka dla współczesnego odbiorcy. Dlatego zaangażowane zostały osoby, które mają do sztuki krytyczny dystans, pozwalający spojrzeć na nią bez utartych schematów. 

Outdoorowa kampania Muzeum Sztuki w Łodzi to dowód na to, że sztuka może być "cool", a kreatywne rozwiązania reklamowe nie omijają takich miejsc jak muzea. Osobiście życzyłabym sobie więcej takich projektów. 

To tej pory banery i citylighty promujące łódzką sztukę można było zobaczyć w pięciu polskich miastach: Warszawie, Łodzi, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. W kolejnym etapie planowane jest także rozszerzenie kampanii na ogólnopolskie stacje telewizyjne, lokalne kina oraz internet. 

Kampania realizowana jest w ramach projektu Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013 - „Promocja marki regionalnej - Muzeum Sztuki w Łodzi - tradycja i nowoczesność”. 

 
Roksana Obuchowska 
Redakcja DOKiS.pl